Geng Sepet !

Monday, February 7, 2011

merah serta berkilat-kilat. aauw !



salam korang :)



^_____________________^


ape kes nih start entry je da senyum memanjang.
oke oke. sape pandai cuba teka ?

rasa macam nak senyum lagi lah.
hoi gila sasau ke hape asyik senyum aje ?

ouh biar aku story sikit. eh sikit je taw ?
begini yea. tadi masa di ofis aku dapat angpau lagik.
oke aku ulang. aku dapat angpau lagikkk.
ouh my gosh.

one of our chinese staff bg angpau pade kitorg.
dan angpau dye warne merah siap kilat-kilat lagi.
dan masa dapat td rasa macam nak col tv3 supaya datang
buat liputan kt ofis aku.

dan hati nih terkinja-kinja nak soh wartawan metro tulis citer
pasal aku dapat angpau siang tadi. dan berharap
citer aku dapat angpau kuar front page tajuk besar.
"angpau merah lagi berkilat"
sesuai tak ???

oke.malu dengan diri sendiri.
T___T
.
.
.

this one is my first angpau.
ade entry tentang pengembaraan chinese new year
DI SINI

thanxs Mrs Tang for the angpau dan
the souvenir from Bali.
^___^


this one the latest angpau.
i got it today.
sila jeles yea sumer org.

thanxs to Mrs. Khor for this angpau.

sila percaya bahawa angpau merah ang-ang
ini hak milik mutlak aku tanpa di ragui.
ouh kelemahan tatabahasa sangat jelas kelihatan.

ouh.chegu BM sila maap kn saiya.
=.="

gambar tuan belog time pengembaraan chinese new year !
satu malaysia!!!

eh tetibe.




bye, bye.



No comments:

Post a Comment