Geng Sepet !

Thursday, August 5, 2010

penangan web application !!!








salam sana ! salam sinin ! gilew babas punyer ucapan. haha. nk ckp satu. salam semester 5. woott..woottt ! oke utk x melengah kn masa lagi..kita mula kan entry kita. bertajuk..web application masak kicap. uhh. mesti sedap. dan host yg x asing lagi..sepet orlando..*tepukan gemuruh*

sila kembali kepangkuan asal. urmm. oke. dis entry nk story sal web application. ooouh oouuhh ! kalo da sem 5 mmg la wajib bg student dit utk carry subjek nih. attention kengkawan. subjek ni tade final exam. so, total marks on project. hambek kau !

bg aku WA(web aplication) ni SEDIKIT susah. *oke aku tipu, bukan sedikit tp bamyak. susah banyak* haha. susah oke. belajar wat coding WA ni sgt mendebar kan. aku nyaris2 di serang jantong berlobang gara2 belajar subjek nih. tp kdg2 best gk. sbb mencabar usus perot apabila sdaya upaya nk ECHO kan output yg lectrer nak. (echo tu bhasa saintifik bagi coding WA nih. echo=kuar)

module WA lebey kurang 3kg. ta percaya ? aku ade bukti oke. ingat aku men2 ka..huhh. B E R A T S A N G A T.okeh.

*ini la buke web application. tebal kn?
see. aku x tipu kn. hambek kau !!*


*ini la buku yg aku kne heret sem ni.
e-commerce+visual basic+data communication concept+ web application+keusahawanan
gila !*


walau bagaimana pun. ececeh ayat mantop ! aku akan try gak jatoh cinta ngn subjek nih. eventhough da timbul bibit benci kt subjek nih. nk ckp ape lg nk ckp ape lg. tataw ! haha

No comments:

Post a Comment