Geng Sepet !

Saturday, July 31, 2010

aku tade sivik ? so, what ????

woott..woottt..salam satu dunia. haha ! oke today nk post entry yg bikin aku bengkak sgt ari ni. ari ni aku pegi sopping ngn one of my bff kt Queens bay mall. nama dye khai. kami pon sopping la dgn hati yg suci murni. perasaan sgt happy riang ria lalala. oke. perhatian ! QB ade sales ! QB ade sales !

err..berbalik ke tujuan asal. aku bukan post entry nih sbb nk gtaw Qb ade sales.tp sbb nk shared ngn u ol btape bengkak nyew bila ade owg cuba wat kerek dan malu kn kita DEPAN OWG RAMAI.

oke. ade laa sowg gadis suci nih. oopppss ! mcm pmpuan baek jew an aku pggil dye gadis. x layak oke. NO WAY ! ade sekor minah nih. tragedi blaku kt mcd. oke xceli nih bnde remeh jew. tp minah tuh wat pulon buley mcm nk kiamat. aku benci ang ! just bcoz aku tsalah letak bekas mkanan yg owg dah mkn kt meja dye. suke2 ati jew nk perli2 aku. malu2 kn aku depan owg amai.

ooi. kalo ang cerdik sgt. ang ta kn biar meja tu tnpe owg. bodo ! len kali tggal la sekor anak jebon kt meja tuh. biar satu dunia taw meja tuh ang nk dok. tade laa insan innocent mcm aku nih TERSALAH bnde alah tuh kt meja ang. huh.

lepas tuh. senang ati jiwa raga ang jew kn sivik2 kn aku. ckp aku tade sivik sgala bgai. oi kau tuh sempurna sgt kew ? ouh terlupe lak. kau malaikat kan? S E M P U R N A ! ! !
kau ingat kau besar mcm GAJAH akun takot ? eh hello. kau ingat aku mcm kau? kau tape laa. buley hambek maruah kau letak atas meja dan dtg perli2 aku. murahan !!
kau pikir kau hebat buley dtg kt meja aku dan tanye soalan bodo.

pmpuan gajah : dduk la kt meja sya. sya dh bersih kn. dduk laa. (smbil wat muke jebon)

*aku dgn pose yg agak melentik pon mnjawab soalan bodo si anak gajah*

aku : tape la. hmm. ( wat muke seksi )

maka si gajah pon maseh bertanye soalan yg sama bertalu2. bodo kn ? dah owg tak nak suda laa..aku ? maseh pose seksi depan dye. oke gajah besar sila jgn jeles sbb kau mmg x seksi lgsong. oopss ! sowie..saiya terjujur pula.

oke. oi pmpuan ! perlu ke tggi kn volume suara mase kau nk perli2 aku tuh ? perlu ??? eh suara kau sedap laa. ala-ala siti gitu kn. tp ble dgr lama2. suara kau mcm mesin perah tebu. memekak jew. puas la ati ang kn satu mcd buley dgr suara ang yg hott tuh. puas la ati ang kn sume owg usha pelik kt aku. hey minah nice try oke. u did well !

PUAS LA HATI KAU KAN DAPAT MALU KAN AKU ?
KAU INGAT KAU HEBAT ???


aku x balas pon ape kt ang. sbb ? sbb aku bukan kerek mcm ang. bnde kecik pon ang nk besar2 kn. errmm. mgkin ang nih jenis yg suke publisiti murahan kot. lantak kau la oke. arap kau bhagaia dgn idop kau yg sgt sempurna tuh. hmm. semoga kau dapat hidayah dan pintu hati kau yg busuk tuh bertukar wangi harum.

len kali guna la microfon. biar satu Qb dgr suara kau oke. baru la gempak kn. kau mmg hebat la pmpuan. sbb benda kecik pon kau buley nk wat kecoh. len kali kau wat mcd sendiri oke. jgn bg owg len pegi mcd kau tuh. biar kau sorg jew yg melantak kt situ. aku ta ksah pon. melantak sampai mampos pon tape. kau hebat kan ? kalo kau mati mesti kau masok syurga kn ?

AKU HARAP SGT KAU BACA BELOG AKU NIH. SO, KAU BULEY TAW BETAPA BENCI NYEW AKU KT KAU !

eh. geli plak tgn aku tulis2 psal kau.
hmm. oi minah kau da popular la msok belog aku.
pas nih buley la an kau wat kerek lagi.
hebat la kau tadi. da mcm mak tiri dah.kau ade bakat la blakon cter sherk.
sbb da mcm sherk jew muke kau mase cuba malu kn aku.
sikit pon aku tak heran kt kau.

AKU AGAK BANGGA SEBAB AKU SEMPAT JELING KAU SEBELOM AKU KUAR DARI MCD.
HAMBEK KAU JELINGAN AKU YG MENGODA TUH.

p/s : aku nih ta suke nk maki2 owg sgla.
mulot aku jadi jahat sbb pmpuan tuh.
mmg khas utuk minag rewang tuh.
huhhhh..haih.







No comments:

Post a Comment