Geng Sepet !

Wednesday, July 28, 2010

cik qiqi santex ?? uhh..


haluuu..haluuu..
woott..woottt..
rakan blogger yg senantiasa t'sengeh dpn lappy
*perlu ke ayat tuh?*

oke. rasa sgt truja nk updated belog.
kenape ?
sila up kn zooming mata anda
dan lihat tajuk entry ini.
sila zooming sampai bijik mata jatoh t'golek.

cik qiqi santex? gilaaaaa..
*sila muntah byk kali kat luar belog aku okeh*
sowie. belog aku tade tong sampah

statement yg buley mncetus kan kontroversi nih..
haih. jgn wat men2 nih..
ta buley..ta buley..

oke. dengan rasa rendah diri serendah-rendah nyew
*oke. aku mmg rendah dan agak katik*
=.="
atleast aku sedar diri oke.
drpada suke wat muke jebon prasan hot.
meluat tawuk..
aku tidak la santex oke. tidak cantik !
*cumel jew kot*
ngeee =P


haha.tp yg menjadi kemushkilan nyew adelah
the word.." WE LIKE YOUR FACE "
oke.oke. camni..
i got the msg on FB from one model agency
they want to find out the new talent for their model..
so ???
so, ape kes ttbe speaking2 sgala?
kena rasuk kah ?
=.="

so, they ol offer aku untuk join pncarian new talent model..
errr...???
muke bjerawat + katik + itam + gemok = hudoh !
so, terang2 aku mmg x layak..
bukan laa niat nk kata aku cantik
mungkin cantik sikit jew kot. kan ?
* yeah. gedik gitu.. aauw ! *
btw thanx 4 PM aku..agak terasa kembang sdikit yea
dpt msg tuh..
hahahahhahahaha
*gelak sora jantan*


gambar kecik sgt ? oke. klik jew utk besar kan...! haih.

aku rasa mreka mgkin tsilap PM aku..
atau..mgkin juge cornea mata mreka mgalami sedikit gangguan
haih. ape aku kesah ?

mgkin ade owg akan kata
" elehh.nk mnunjuk la 2 dye dpt msg tuh "
helloooo..lantak laa
atleast aku adew !! kau adew ???

p/s : pikir 2,3 kali gak untuk post entry ini.
mgkin amai owg akan muntah kuar bewak baca entry aku kali nih..









No comments:

Post a Comment