Geng Sepet !

Saturday, July 23, 2011

yeehaaa !!

salam korang :)


hello silent reader !


HAHAHAHAHAHA;


apa kejadah start entry dah gelak terbahak-bahak macam perempuan
yang ade halkum. cait !

gelak terbahak-bahak adelah mungkin salah satu cara terbaik dan menunjuk kan mood penaip entry. tadaaa. gila haprak punya statement. masih ingat dengan entry belogger terlebih ghairah nak beli guinea pig ?

HAHAHA; oke gelak lagi. dulu perasaan mungkin sedih-pilu-hati-hancur-berkecai kerana binatang iadaman sudah out of stock kerana terlalu hangat di pasaran. lantas sepantas kilat seminggu selepas itu dengan gigih pergi survey sekali lagi kot-kot binatang comel itu sudah restock.

dan jawpaan nya....


masuk je pets shop tu. dengan kelajuan 400km/jam aku memecut menuju ke kawasan binatang comel itu. sedangkan pengikut setia aku iaitu adek serta ibu maseh terhegeh-hegeh mengejar aku dari belakang. dan bila tengok pets house yg bertulis "guinea pig house" ternampak akan sekumpulan makhluk separa kecil dan berbulu unik. dan terus urat saraf merangsang serta menghasil kan senyuman selebar 14 inci. hai gedik sungguh aku.. =___=


hasil kegedik kan yang melampau..akhir aku memebeli sepasang guinea pig

|

|

|

|


# name : mailo selvick #
# sex : male #

the second one is....
|

|

|

#name : mimo miguel #
# sex : female #



# harga rumah diorang buat aku telan air liur empat-belas-kali #



so bajet memang kering gila babeng. terpaksa mintak belas ikhsan dari ibu semata-mata untuk menapung kehidupan seharian semantara menuggu wallet kembali kembung. huhh :(


kehidupan totally berubah semenjak bergelar mummy kepada anak-anak yg rajin makan serta berak bersepah-sepah tu. kesian mummy tawukkk. nak kena buang najis korang...



oke, bubye !

No comments:

Post a Comment