Geng Sepet !

Tuesday, July 12, 2011

super-heaven-gila-babeng !



salam korang ^^,


hello silent reader !

oke kali nih menaip entry dengan perasaan luluh-hancur-berkecai. kenapa ? ouh u know what. aku super-excited-gedik-nak-mampos nak pergi beli guinea pig yang menjadi idaman aku. dan kenapa dunia ini sungguh jeles dengan gades tak cukup hot separa pendek seperti aku nih. haa ?


ouh sudah lah melalui pengalaman merentas bandar georgetown menaiki kancil berenjin turbo dengan perasaan menakutkan. hampir tiga-puluh-sembilan-kali kami nyaris eksident. kami ? orang yang hampir jadi mangsa kemalangan adalah diriku yang over-super-excited dan juga bank bergerak terhebat di dunia. iatu ibu. hehe. ouh btidak lupa juga kepada pencetus kemalangan dan juga bakal menjadi mangsa kemalangan, iaitu adik aku. haish.


"..makkk..tak koserr dah nak naek keta dengang hengkau..kecut perot mak nokkk..."


hampir satu jam menaiki kenderaan buatan malaysia mengelilingi komtar. dan hampir basah ketiak aku pusing-pusing komtar cari pets shop 3 tingkat yang khabar nye super heaven tuh. tanpa berputus asa aku gigih kan jugak cari sampai jumpa. and finally...

ouh im speechless everybody. first time aku masok pets shop yang ade aircond serta di lengkapi pintu gelongsor automatik. ouh ternyata sememang nya pets shop ini teramat lah super-heaven tahap kanak-kanak first time dapat makan ais krim perisa strawbery.

tapi...

my guinea pig is out of stock. oke damn ! kenapa perlu out of stock setelah bertungkus-lumus aku datang sehingga ketiak basah. kenapa ? kenapa ? aarh. tak kira. tunggu minggu depan. aku pergi borong satu kedai. hambek kau. pasti meraung kesaitan bank bergerak aku. HAHAHA;

ouh korang nak hantar pets untuk grooming ? buley ke CTY AQUARIUM di burma road. penang. once korang dah masok. terasa macam tak nak kuar dah. tak percaya ? cuba lah dulu...


No comments:

Post a Comment