Geng Sepet !

Tuesday, May 3, 2011

nebes lagi !


salam korang :)


haish. lama yg teramat sangat ta update belog. oke dan belog pon dah jadi macam %$%&&*#$$%^. HAHAHAHA; naseb kau lah wahai incik belog. dapat tuan yg al-femalas benor nih. aku kalo tengah busy jangan harap lew nak sentuh belog nih. memang jelas kelihatan kekejaman aku terhadap incik belog. "ouh im sorry ! " gaya amir raja lawok. -_-



rasa lega gila bila dah setle semua final report LI. macam tahik ja report aku. okey padan muka aku sebab suka tangguh buat keje last minit. hambekk aku. T______T




oke motif post entry sbb nk gtaw aku tgh nebes nak start keje tempat baru besok. aiyakkk. boss tade orang lain ke nak hantar? kenapa mesti kau ? k e n a p a ? hmmmm.



ade petua kasi hilang nebes tak ?





nota kaki : boss tempat baru agak "siau-siau". gurlpp !

No comments:

Post a Comment