Geng Sepet !

Monday, May 9, 2011

batin terseksa. :(

salam korang :)


ermm. tajok entry yg agak menghairahkan bukan ?


HAHAHA;


hoi ta baek oke cakap bende kurang senonoh dalam belog. nanti mak marah tawuk. kalo nak rasa pelempang buley cuba. heeee.


oke batin terseksa ? hoi sila take note that aku bukan/tidak mengalami masalah hubungan intim/hubungan suami isteri atau yg sewaktu dengan nya. propa semata-mata ! HAHA;



oke kembali ke pangkal jalan. ermmm. baru seminggu aku di transfer oleh boss ke tempat baru. hoi bencik tawuk. kenapa aku yg kenapa transfer ? kenapa bukan makcik cleaner yang suka kasi toilet tersumbat masa cuci tuh ? kenapaaaaa !!!!



hanya satu bende aje yg best tentang ofis baru iatu, sejukkk. oke kalau dulu ofis lama aku macam 2 in 1. sauna dalam ofis. sambil bekerja sambil bakar lemak. dahsyat bukan ?



ofis kau hado ??



dan sekarang lemak membeku dengan dahsyat nye. oke bukan nk citer pasal lemak atau nasik lemak mana paling sedap. tapi nak citer hati kau gundah-gulana sebab ofis baru macam tak berapa masyuk sangat dengan hati aku yg sensitip nih. buat keje pon tak feel aje. asyik terbayang sauana kt ofis lama. T____T



dulu pegi keje 3 minit aje naek tenggiling aku pecut laju-laju dah sampai. sekarang. jenoh maki-hamun dalam keta sebab berebut jalan dengan bas kilang. tak guna. patot la sekarang aku terer mencarot. oke. sadis melampau nih !



batin terseksa sampai tak lalu makan. mesti lepas nih berat badan turun mendadak. dan aku akan kelihatan seperti paris hilton dari belakang. oke terlalu annoying jiwa ini. haishh.



harap-harap buley belajar bersabar. memandang kan nanti time balek dah confirm tengok bulan je. hoi bencikkkkkkk ! naseb baek kejora dan bintang dah habes. HAHA;







nota kaki : tempat lama kita belajar ckp cina. tempat baru kita bljar ckp cina pulak. memang satu malaysia sungguh ! errr..


No comments:

Post a Comment