Geng Sepet !

Sunday, February 6, 2011

tokey pop corn

salam korang :)


halloo.hallooo.whooah ! oke sila buat muka separuh teruja dengan tajuk entry yg di beri nama tokey pop corn. ape kejadah nyew kaitan aku dengan tokey pop corn tuh ? tokey pop corn datang pinang aku kah ?? bakal jadi binik tokey pop corn kah ?


petang yg berbahagia ini menjadi saksi pertemuan aku dgn muaz si tokey pop corn. HAHAHA. di sebab kn printer dah naek jahanam. so, terpaksa lah rojer si muaz tu tolong repair kn. hukhuk.

jenoh aku dok terpekik terlolong depan uma semata-mata nk gtaw dye lokasi umah aku. adoi. da macam org gilew asew nyew. bukan nyew tak pernah datang. hasih. darah tinggi aku di buat nyew.


at the end jumpe jgk. then dye decide nk pick up the printer and repair kt uma dye aje. hoi. klo printer aku ternoda siap kau muaz. aku belasah kau cukop2. amaran keras dari aku nih.


oke, bye bye korang ! :)




No comments:

Post a Comment