Geng Sepet !

Monday, January 31, 2011

happy birthday :)



salam sumer.

intro tade. so mari skip ke perenggan seterus nye.
ini adelah salah satu daripada faktor kemalasan yg melanda !

ouh suda 5 hari kita tinggal kn january.
on january ade 2 org penting
yg menjadi tua dengan tanpa kerelaan hati.
buley plak cenggitu erk.

HAK HAK HAK
oke first ! nak wish to my ALONG. the one and only my big bro. hey. sowie yea along. tidak kah kau tahu betapa sengkek nye aku. so pelis lah. jangan buat muke lapaq hadiah okey. betapa mengada-ngada nyew hang noh. mintak hadiah kasot mahai segala. harga sepasang kasot yg sama dgn harga ansuran bulanan kereta wira. nasib la kn "depa" kena kikis ngn hang ! btw terima lah ucapan keramat ini..

HAPPY BURDAY to u ALONG !!!

kek yg di pilih oleh aku.dan di bayar oleh puan ibu.


second ,
HAPPY BUFDAY to u budak gigi besi ! he is officially become 21. yeay !
walau pon umor semakin tua tapi maseh dengan naruto serta masked rider.
dan terima lah hadiah sekeping vcd masked rider
yg telah aku rembat dari my cousin yg berumur 7 tahun.
harap-harap my cousin ta noticed yg salah satu vcd dye telah
berjaya di rembat oleh aku.

krisis kewangan memaksa aku bertindak begini.
perlu ke ?

ouh exceli lupa nak mention.
along dan incik gigi besi bkongsi tarikh lahir yg sama.
28 JANUARY !

on january oso my belog yg tak seberapa ini officially telah berusia 1 tahun.
tu dia ! tu dia !




oke. bye bye !

No comments:

Post a Comment