Geng Sepet !

Friday, January 7, 2011

dompet kempis T____T

salam sume.
hello silent reader.

woot ! woott !


dah lama menau tak hapdate belog. ouh rasa bersalah betol pada belog sendiri. naseb kau lah incik belog dapat tuan yg pemalas tahap lahabau macam aku nih.

sebenar nyew kutu malas nih da hinggap satu badan. punyer pemalas nyew aku kalah badak sumatera. kesian badak sumatera itu. tak pasal aje terlibat sekali. ouh kasihan kau badak !

hey. apekelasss cakap pasal badak nih.

ketika sedang berusaha mengonline kn diri di saat berukband yg hampir2 nazak akibat sengaja tidak membayar bil nyew. maka hadap la aku dengan kelajuan berukband yg setanding dengan sipot babi. shit !

adoi mak aiii ! seksa menau aku nk on9 dengan tahap kelembapan yg berganda nih. tunggu kau incik beruk. aku nyah kau kunk baru sedor diri sikit. huh !
time-time cenggini jugak la kesempitan ekonomi melanda.

dompet pon da kempis dan kurus ! T___T

setiap hari buat nada resah muka kembong kempis depan puan.ibu. supaya dye detect yg anak dye nih tengah menanggong keseksaan sindrom dompet kempis. dan adelah sangat sakit hati apabila puan.ibu tidak alert langsung dengan sindrom yg melanda anak nye inih.

tak dapek den nak nolong jang oi !



nota penyepak : T____T





No comments:

Post a Comment