Geng Sepet !

Sunday, December 19, 2010

pengapit yang tersepit !

hello silent reader !
hello peps !



tade intro buley tak ?
okey syg syg mari lompat ke perenggan seterusnye !

*gilo punye malas nk buat entry *



~wedding reception~
Nursyairah & shahrizat
Date : 17 Disember 2010(Friday)
Location : dewan kompleks tabung haji



my beautiful bff reception. homaigot. so lovely awsome. plus ade pengapit yg sgt cumel nk mampos tuh kn. oke muntah ramai2 ! haha. lexluu. korg mmg kedekut kn tak nak kasi aku feeling bajet cumel sebentar. huh ! kejam.

wedding theme merah mak ngah gitu. hoi bukan sume org berani nak pakai warna yg sangat menghairah kn nih. kau hado ? haaa. plus dye offer aku jadik pengapit kan so dengan teruja nyew aku pon accept. tapi kn kena pakai puteh pulok. adeh. eh aku paling tak febret warna tuh.

demi my girfie ku gagah kn jua memakai baju puteh. hey syg, i syg kt u..sbb tu icpkai juge puteh taw. kalo owg laen kem salam aje. tuuuu. gila bajet aku. once pakai baju puteh. otomatik terfeeling suci. bajet bidadari tak cukop cun jatoh bergolek-golek dari langit.



berbekal kan pengalaman yg tade langsong nih. lantak lah kan. aku jadik jugok pengapit. walaupon agak neves2 manja gitu. bila orang dah ramai. aku cuak doh! dalam hati nih bajet sopan aje. kunk kalo aku menungging depan orang malu hoi. tapi aku da plan. kalo tetibe tertungging aku tewos aje buat2 fengsan. so peratusan malu tuh tade la tinggi sangat. amacam ?? *angkat2 kening banyak kali*


oke korang layan pic aje okey !
.
.
.
.
.
.
bunyi kompang..
kepapp..kepapp..kebuumm..kebuumm..
ulang ayat di atas sebanyak 13 kali.
.
.
.
.


ketibaan pengantin !


muke kena lindung dengan bunga manggar
=.="




aku sama tinggi dengan kerusi pelamin.
T_____T

shit.
member aku cakap..aku terlalu selumber!
tengok tangan aku. sebelah kipas.
sebelah lagi selumber aje letak atas sofa tuh.
hoi aku saket kaki tawuk berdiri kt citu !





bersama kesayangan saiya.
meet cik mila opocot !
OMH
(oh mak hang)
ouh ini fomfuan juge kesayangan saya yg teramat sendat.
*laga-laga pipi*





THE SAYANGNESS.
pengapit bajet cumel nak mampos bersama cik mila opocot
serta incik asfar duda bergetah yg suka makan cencalok.
masing-masing cuba mengembang kan idong seluas yang mungkin
tanda ati gumbira riang ria.

hak hak hak !






pose of the year.
bajet pose sepsi ala-ala rozita che wan.
oke muntahhhhh !

hoi engat aku ta pakai bulu mata pelesu
aku ta buley jadi cm rozita che wan ke hape ?
watahell !


gua panas nih.



oke bye !
*ending yang teramat sedeyyy*




nota penyepak : nape aku nmpk gemok pkai futeh? shit !


No comments:

Post a Comment