Geng Sepet !

Monday, December 13, 2010

penampar sedassss !!!

salam satu malaysia !
hello peps !


takot tak baca tajuk entry aku ?
haruslah ganas oke. supaya tidak munafik
eh. tetibe !


aritu kn pegi tesco ngan my mom. dah lupa ari ape arr. =.=" pegi petang so adat lah kn pulau mutiara nih di landa jem. dulu memang benci gilew dgn jem sesak2 nih. tapi skang dah jadik "no hal!".. kena pandai la nk menyelit sana..nak menyelit sini. tapi takot jugok. silap selit kunk sangkot puloks. kalau ta selit kunk. alamat nyew ta suboh besok kunk baru sampai.


oke oke motif bukan nak citer pasal jem yea saudara dan saudari sekalian =.="
nak citer sal budok kena lempang.
adoi mak hang !


sebenar nyew aku memang sangap mekdi nih. so saja wat tacing2 terok kt my mom konon nyew dah lame gilerrrrr ta mkn mekdi. lakonan sgt berkesan. my mom terpedaya dgn tipu helah aku. wehuuu. tapi ape lah guna nyew berlakon bagai nak rak. sebab tade kuase my mom nak belanje. oke hambekk aku ! bayor lah sendiri yea..T____T


mase tengah sedap je bedal spicy chicken mc deluxe. tetibe mata nih terjeling kearah sebuah chinese family. eh sesuai ke ayat cenggitu ? rasa nyew keluarga. sebab ade 3 org budak plus sorg wanita dewasa.


budak2 itu sgt bising okey. ta senang aku nk menikmati makanan aku. huh ! ntah lew kan nape mata nih suke benor tengok belah depa. tetibe..panggg !!! ape jadi ? ape jadi ? sorg budak laki kt situ kena lempang. mungkin fomfuan mak mereka ? ouh. rasa mcm tidak mungkin sbb fomfuan tuh maseh muda..aunty mereka mungkin.


terkjetot berok aku. naseb baek tak tercekek ha. eh eh rasa mcm ta relevan aje perbuatan nye itu. cewah ayat ! even budok tuh salah..ta yah lew nk lempang2 bagai kt public..sian ha budok tu..di ketawa riang ria oleh budak2 yg semeja dgn nyew. =.="


btw, aku olwes engat pesan my mom..kt public haruslah sopan..klo buley sesopan maut !
tapi ta perlu lah sampai HIPOKRIK..!!



okey nih bukan gambar makcik
yg lempang2 budak tuh erk.


sila ignore muka terlebey suci tuh !



nota penyepak : smpai skg still x dpt mkn chicken mc deluxe black pper =.=".

No comments:

Post a Comment