Geng Sepet !

Tuesday, December 21, 2010

si pencuri alam maya

hyep peps !
hello silent reader !


whooahh ! whooahh ! whooahh !
oke ini runut bunyi jeritan terkejut nak mampos.


over sangat ke ? eh lantak lahh..



btw aku on9 fesbuk. di sebab kn keboringan tahap melampau. so aku menjelajah di seluruh fesbuk. wah ! macam dasat aje. oke padan muke sebab aku tipu. har har har ! sebenar nyew aku suke view page/profile fesbuk kengkawan aku. saja nk taw perkembangan terbaru mereka. ayat sgt anoying.




ketika sebok mengview fesbuk salah sorg classmate aku tetibe aku terbaca satu wall post yang buat aku rasa panas. walau aku tade kaitan. tapi hati ini tetap jugok nak rasa panas. haha !



aku sure kes mencopy pic orang laen/mengguna kn pic orang laen sebagai identiti dengan tanpa keizinan adelah buley di anggap sebagai hipokrik tegar. cececey. macam tade bakat aje kn nak bersyarah bagai ? patot dulu masok debate ta pernah menang. T_____T




kes yang sama gak dengan my classmate nih cik green chenta. hoi bukan main bengang lagik dye tahap menggelegak lagi ha. hey sape tak bengang oi klo pic kita di curik-curik tanpa izin. plus dengan selamba relax2 kambeng lagik guna kn pic yg di curi tuh sebagai identiti.





wall post tentang sorang minah yang dengan tanpa rasa bersalah
mengguna kan pic green chenta kt belog dye.
hoi muke sendiri ade asal ta gune ?
huh.



salah satu komen yg ade kt belog si FARAH MARCELLO nih.
wah nama kau bukan main cello cello lagik.
see. gambar GC lagik.


"nabil..naseb hang lah kn diperlakukan sedemikian rupa ! "



eh kenape perlu guna kan pic orang laen sebagai identiti kita ? awat muke kau bermasalah ke hape ? eh aku bab orang yang hipokrik nih mmg cepat panas aje. haishh. tengokkkk. aku da emo ta tentu pasal.



eh lantak lah kn orang nak cakap aku sebok sal masalah orang laen.



bila da start jadik hipokrik. lama-lama jadik munafik pulak. sume orang ta sempurna. dan kesempurnaan itu hanya datang dari Allah swt. jadik ta yah lah nak bangga2 cakap kesempurnaan tuh milik kita. muhasabah diri tuh penting okey !





nota penyepak : eh tade org nk curik pic aku pon..

No comments:

Post a Comment