Geng Sepet !

Friday, November 26, 2010

ustaz yang na haaaiiii !

assalamualaikum para hadirin sekalian !
cewah cewah.


ape khabar saudara dan saudari sekalian ?
wah ! oke buang tebiat nak mampos ke aku nih tetibe jadik sopan. hoi ! budi bahasa kan budaya kita. tawuk ???

haha. oke oke. rasa sgt pelastik dan hipopatamas pulok sebab sopan semacam aje. haaa. bukan sesaje oke aku berkelakuan aneh macam nih. nih semua effect tajuk entry nih la. " ustaz yang na haaiii !! "

kau engat ustat akhil hay aje buley masok belog ???
hey ! percaya tak ustat nih tersangat hebat okeh. nama dye ustaz shahul hamid. aku ulang oke ustaz shahul hamid. oke kenapena haaii ? ntah aku pong tataw ! hak hak hak. eh ter ciri saiton puloks. begini yea. sebab nih la satu-satu nyew ustat yang suara paling kuat sekali kat malaysia. aku rasa lah kn. seeee. dengar macam ganas okeh. hey ! ustat kalo lemah lembot gemalai al-jawab nyew kesesatan bermaharalela lew. betol x ? betol ke tak ???

ustat nih xceli selalo jadik imam mase solat jumaat kt masjid umah aku. masjid kampung sungai tiram, bayan lepas, pulau pinang ! wah full gitu ! hoi hoi orang2 kampung hampa masok belog aku kali nih ! har har har..
aku sukeeeeee nak mampos cara ustat nih baca khutbah time solat jumaat. haruslah lah jadik macam kem askar komando disebab kan kederasan suara nyew yang tersangat memukau. haaa. oi klo ustat nih baca entry aku..na haiiiii matik aku ! ampon ampon.

eh tetibe si aym nih !
(perlu ke ayam untok entry nih ? agak keliru di situ!)

abai kan si ayam tua tuh ! amat lah jelas kedengaran oke dye baca khutbah. dan aku dengar macam ceramah agama oke. ayat ta payah kata laa..haaa tu diaaa mami mai dah nih. al-maklom lah kan the ustat is mamak pure. so no wonder la tahap kelantangan beliau bersuara tersangat lah superb !

ramai yang ta suke cara ustat nih memberi ceramah/khutbah sebab kata mereka ter sangat kasar..bak kata ustat : "nih syeikh..kalau ta kasaq kan ka pakat2 dok jadi setan semua ! "..seee ! see ! ayat dye agak kasar tapi aku rasa di zaman donia akhir zaman nih. cakap lemah lembut pon ta jadik hape. so kena kasar2 la..bak kata ustat tuh lagik.."dah kata elok2 tamau dengaq !"..

kelantangan beliau mengutuk hebat para pemimpin negara serta artis haruslah di respect tahap terangakat habis. hey ! hey ! brape ramai lah sgt kan yang berani kutok kutok pemimpin negara tanpa sebarang sensorrrrr ! dasat bukan ? gilo kau nak mampos kutok pemimpin. silap-silap kena buang negara. haaa maka melingkop la pegik afrika selatan puloks!

plus this ustat pon sgt funny even kasar2. yela kan so tade lah nanti orang menungging kebelakang aje melentok ! haaaa. hoi macam terjatoh chenta aje kt ustat tuh. ouh ta mungkin ! ta mungkin ! na haaiiii..

rating vote ustat nih aku kasi :

cuba la rajin2 kan mata tengok video ceramah ustat nih >>>klik sini<<<

tapi ceramah nih tade la scene kutok mengutok oke. more to islamic ! klo nak rase the real ceramah yang na haaiiii buley datang penang. and rasa lah sendiri oke. pasti akan sentap nak mampus sebab terasa diperli bak buluh di tusuk-tusuk. eh tetibe !


thumbs up to ustat shahul hamid

oke bye.


nota penyepak : aku rase suci gilew wat entry mcm nih.ngeee!

No comments:

Post a Comment