Geng Sepet !

Thursday, November 25, 2010

sepetang bersama cik angelina jolie

hello peps !
hello fesbukers !

nota penyepak : ibu-ibu yang sedang mengandong tidak di galak kan untok membaca entry ini. nak baca jugek ? lantak lah okey !
kanak-kanak di bawah umor haruslah pejam mata.
err..??

gila kau bawu aje nk start entry da bernota penyepak segala. watahelll !!

belog aku memang penoh dengan unsur2 kekejaman ! =.="

" mai makan mee udang ! "

eh tetibe !

haruslah sgt pantas siap kn entry nih sbb adek aku da panggel makan. kalo lambat al-perot dye lah jawab nyew. aiyokkk. harus segera ! mee udang dah tggu aku. oke oke. semenjak menjadi suri rumah tak bergaji nih. sgt bosan nak mampos tawuk. tambah-tambah time petang. orang laen buley aje khusyuk layan stim tido petang. aku ? ta buley lahhhhh. guling sana guling sini. mata kelipop san kelipop sinik. ta tidow jugekkkk.

so ?

aku maseh di mud yang bosan nak mampos. bosan nak mampos atau bosan sampai nak mampos ? kekeliruan di situ. dan tetibe..tingggggg ! *bunyik idea datang bergolek-golek*

haaaaa. aku nampak si jolie tuh punyer bagos aje an layan stim tidow petang. hoi bangon !! jolie maseh buat rilex kambeng aje an ta menghirau kan suara gades ayu nih dok terlompat kejut dye bangon ! jolie ? maeh rilex kambeng di situ ! oke haruslah meluat kt jolie ! huh ! *muke bengang*
.
.
.
.
.

ini lah jolie !
benci nau aku nengok dye.
ketidak kesenonohan dye amat lah membimbang kan !
maap. pose agak sedikit lucah !=.="


selumber aje pegi rilex2 kambeng atas bantal.
manyak chantekkkkk !!!

muke bahagia tahap bangang !=.="

pictures of the day !
tadaaa..
.
.
.
.
.
.
.

mereka fikir mereka hensem begini?
haktuih !



gurlpp.oke bye !

No comments:

Post a Comment