Geng Sepet !

Thursday, November 18, 2010

aku artis fofulerrrrr..





hello..hello..everybody !
salam aidiladha sumer..

oke oke. sekarang nih aku nk hupdated belog secara marathon. kelasss gitu nyah ! malam semalam aku ade online fesbuk. agak lewat jugok. sambil bersms-ing bersama tuan besor. wah ! so, sambil sambil jari jemari menaip sms..sempat jugok lew oke jemari ini menekan-nekan papan laptop. bahasa apekah ini? tatabasa tersangat mantoppp ! give me 5!!! ngee..

berbalik kpada niat asal. aku tengok friends request da mencecah seratusjutapuluhribu. oke tu tipu ! sepak muka sendiri 3 kali.=.="

haaaaa. bile tgok friends request tuh..tetibe terfeeling artis nokkk. mak fofuler nyahhh. kelasss gitu.(nada bapok)

haha. before this aku jenis yg ta sesuke aty accept freinds request. yg aku kenal jew aku accept. yg ta kenal tuh aku peram lelama. peram sampai buley wat jeruk ngn pekasam ! yang add aku sbb nk 'sepai-menyepai' nih..mintak hampunnn nokk. ta kuase mak nk accept hengko ! vuley velah..


sape yg sakit aty sbb aku peram friends request dye lelama. sgt meminta maap lew yer ! utk mereka yg niat add dgn aty yg suci murni tuh. dun worry yaw. i akan accept okey !


= lihat lah donia..fans mak kaloh artis nokkk =


sumpah nih. dah terfeeling artis tewok tewok nih. " i penat la nokk nk layan fans i..peminat yg bebanyakkkk nih.." muntahhhhhh ! aku bajet hot ? so, saket aty ????

aku hado..kao hado ????


hape hape pon. thanxs la yea sbb sudi add haku.
terase diri ini sungguh bermakna.
*fengsanbangonbalek*


p/s: femenang vintang fofulerrr jatoh kedebuak kpda..
primadonat cik qiqi =.="
(owg berdiri dan baling telur reramai kt haku)

T___T


No comments:

Post a Comment