Geng Sepet !

Friday, November 19, 2010

agensi mencarik caple..

weehuuu..
hello peps !

aku nak buat pengumuman nih. oke diam diam sumer. tumpu perhatian

memandang kan skg tgh rilex rilex kambeng sebab cuti. so, aku nk bukak bisnes. sape setuju sila hangkat tangan ! hangkat tangan betol betol aku nk kira nih..=.="

business agensi mencarik caple !

haaa. eh hello. ingat sesaje kew aku nih nk bukak bisnes cam gini. di sebab kan oleh permintaan customer yg semakin membuak-buak. so, maka terbina lah idea mewujud kn bisnes ghopa inih.
kelasss gitu !!

ade yg mintak suwoh carik gepren lah..carik boypren lahhh..jangan esaw yea ! dengan segala kepakaran yg hado kpada saya..saya akn cuba lah mengkeneng-keneng kan hok mana mana yg patot !

syarat kepada customer yg berminat !

1- untok booking servis..pelanggan harus membuat payment sebanyak RM50..tunai sahaja !
2- setelah sign sgala mak nenek surat perjanjian..customer harus menjelas kn payment sebanyak RM50 lagi. (total up yuran sebanyak RM100)
3- pelanggan tidak buley cerewet/memilih pasangan yg telah pihak kami cari kan.paham ?
4- klo berkenan di hati..topap lagi RM 100 sebagai upah. mahal ? (oi ingat senang kew wat keja cm nih ?)
5 - sekira nyew berlaku break/clash/putus ketika dalam hubungan,tidak akan di tangung oleh pihak kami. wang anda juga tidak akan di pulang.
6 - no money, no talk !

berminat ? buley contact saiya dengan meninggal kn comment anda di entry ini..
bagi gades gades atau jejaka jejaka yg kesunyian. buley lah meninggal kn detail anda di sini.>>klik sini<< (pm okey)


No comments:

Post a Comment