Geng Sepet !

Monday, June 27, 2011

eyeliner yang agak hampeh =__=

salam korang ^__^

hello silent reader !

oke oke. yea memang aku nih al-femalas benor nak hupdate belog.

kecewa dengan diri sendiri =____=


haaa. entry kali nih nak cakap pasal satu produk yang boleh dikata kan baru. ouh by the way owner produk nih memang meletop gila mampos cuh hot tetabom. should i mention nama produk tu ? i dont think so.. haaa..aku takot wey nanti kena saman. karang tak pasal-pasal aku kena gadai fair lady mak aku semata-mata nak bayar saman. huwaaa.



ouh entry ini bukan lah bertujuan nak kutuk produk beliau.
just nak share tentang result after first time pakai one of their produk.

heeee =)


semasa kuar beronggeng dengan incik superhero. kami singgah guardians. as usual. incik superhero memang follow ke bontot aku. kalo ke kanan aku belok. ke kanan jugak lah dia akan pergi. HAHA; ouh sayang im just kidding.. oke back to the topic..ermm..memang dah niat dalam hati nak cari eyeliner jenama mebelinnnn..tapi tak hado pulak.


so terpaksa pilih brand silkygirl. oke kalau silkygirl memang terpaksa ambik eyeliner jenis stick. dan terpandang jenama yg agak baru tu. oke rasa macam nak try..terus ambik dan pergi kaunter. dan bayar.


dan hari ni aku pon tenyeh lew sebelum pergi keje. oke buley tahan cun jugak. HAHA; tapi malang nye tahap ke-cun-nan aku tuh tak kekal lama.time balek kerja tetibe bertukar menjadi anak panda. huwaaa. mata comot sana sini. potong stim betoi la.



dan aku rasa kecewa oke. hmmm

.
.
.
.



# makcik tua ini memang suka gilerrrrr conteng-conteng muka #




p/s : untill today still cannot find my fav one. maybeline ! huh.

No comments:

Post a Comment