Geng Sepet !

Sunday, October 10, 2010

si cantik yg jahat..

hello hello. woott woottt. pertama sekali assalamualikum..huhu. sopan gitu anak cik lee nih. okeh bebeh. mari lakukan aksi terjun berirama ke perenggan seterus nyew. boommm !(bunyik owh gemok terjun)

oke oke.
bawak bertenang yea.
ibu mengandung tidak digalak kn membaca entry ini.
ngeee =)

ade la sowg makhlok yg cantik jelita hot tebaboom. sekali pandang.perghhh. konpem cair punyer ! selain itu beliau juge turut menjadi perhatian ramai. menjadi pujaan ramai. tetapi..
perangai burok dye yg wat aku benci benci kt dye..

dye kekadang suke memalukan owg laen. menjatoh kn 'waterface' owg laen. eh hello. perlu nk wat begitu ? even u marah ta perlu la smpai malu kn owg tuu. gune otak sikit oke. muke je cantik. tapi perangai...nauzubillah..haih..

syok la kn buley wat cmtu kt owg yg xbuley nk marah kau balek. meh wat kt aku ! berani wat lew..aku kepik celah ketiak hangkat hentak kpala kau. biar kau mampus sesak nafas di celahan ketiak aku yg berahi tuh.

muke jew cantik..tapi biadappppp !
hambek kau !


ta respect owg laen lgsong. ikot sedap kau jekkk. wey..insaf la okeh..muke cantik tapi bad atitude pon ta gune jugak. emo jew aku bile type sal engkau..nak jew aku humban kau dlm tong sampah ! huhhh.. owg laen pon sentiasa wat salah. tapi xde la smpai sggop jatoh kn maruah owg. engkau bile bercakap panday. smpai nk runtoh KLCC bile bercakap..tapi hakikat nyew..eerrr...



1 comment:

  1. mara benor cik qiqi kita ney . spa dya tuh yg cantek sgt tuh. adakah sy megenalinya

    ReplyDelete