Geng Sepet !

Friday, October 15, 2010

addicted segala bagai..

hello readers ang facebukers..
(ta mood nk type intro panjang berjela.pendek suda)

Dalam minggu nih very busy siket. al-moklam lah semenjak meningkat dewasa nih...errr..kelaut suda. setop cik qiqi. sila masuk gear gostan dan reverse secepat mungkin. haih

oke oke. kembali ke pangkal jalan. 2,3,4,5,6 hari nih. rasa baru tersedar yg aku dah addict banyak bende. aku ketagih wey. ketagih wey. help! help! yg pasti bukan ketagih natang yg lalok bikin fly tuh erk.

yang pertama..
dengan bangga nyew nk mention yg aku sgt sgt sgt sgt addicted to tengkok ayam. yeahhh! klo jumpe tengok ayam ibarat jumpe seketul emas yg sdg berkilau. urghhhh. sangap aku dgr tengok ayam nih. nikmat hoi ! gila kot. terangsang kot mkn tengok ayam tuh. asew mcm mkn tongkat ali. betenaga...yeahhh !

yang kedua..
eh eh nk taw tak? dlm thiz week. baru tersedar yg aku dah ketagih mkn cokelat nips. ala yg kacang2 warna-warni tuh? dlm seminggu msti 2,3,4 kali jgk pegi beli kt akak kedai runcit bwh kolej yg suke gelak bunyik kekekekekke. akakkkk, nape cokelat nips tu da nek harga ? musnah hancur berkecai impian dan harapan aku nk telan natang tuh hari2 . plus anak2 aku yg sgt ramai tawuk. asal nmpk aku pegang nips. berduyun tiba tadah tgn wat muke kebulur.

yang ketiga..
nasik kandar. perghhhh. terangkat bahu akak nok klo cium-cium bau kari dyer. empatjutakali round2 dlm kedah. ta pernah jumpe yg sama rasa mcm hok kt png. wah thums up utuk mamak penang yg hensem ala-ala SAHROKAN.ngeeee. tapi kan. mggu nih dah 3 kali melantak nasik kandar smpai nak terceret dah. hambek kau ! addicted sgala bagai sgt..

yang keempat..
kerana dirimu,begitu berharga..hahaha..diriku ini sgt berharga oke.*sila muntah ramai2* haha. oke yea aku suke memanje kn diri dgn lotion. wajib yea pakai sblom pegi klas. pkai mlm2 sbelum tito. masa nk tido bau lotion tu mimpi bwk aku smpai ke sp. eh eh ape kes sp puloks ?? pegi clas pon aku bwk oke. siap buat free massage lagik utk cik typah kedondong. utk lembut2 kn kulit. al-maklom la kulit aku yg keras mcm kulit pokok getah nih. mmg la susah tawuk. harus tenyeh2 ngn kertas pasir je. sure jelita tanpa mengenal usia. T__T

nk cakap ape ag erk ???......

haaaa...
mandi lama-lama tuh di kira addicted jugak erk ???
haaaaaa. klo kt uma mmg direct lah aku di keji habes-habesan gara-gara berendam mcm hippo lame-lame dlm bilik air. sadis taw ! wey badak cumel hape? haish.

Jadi kesimpulan nyew. TAMAT..haha!

3 comments:

  1. weyhh...
    mna lgu maher zain unk....
    tl0ng ingtkn aq, sma mcm lgu kt bel00g aq...
    hua2...
    geng2.... haha =D

    ReplyDelete
  2. style gila cra penulisan..
    nak tnya cumna nak tukar background belog ea??

    ReplyDelete
  3. inchek erol = maher zain nk rest jp lorh..
    anna raffali puloks ! hikhik =P

    bananapple = amek kt templete jew..kmi x pndy sgt!

    ReplyDelete