Geng Sepet !

Sunday, September 19, 2010

lebaran yg tip top ?


woott..woott. sebelom lewat aku nk wish.
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI. MAAF ZAHIR DAN BATIN.
untuk para bloggers serta rakan maya. aku nk mohon ampun dan maaf andai tersalah bicara, tersentap dgn entry belog aku ke, ape2 je lah. yg penting..dgn seikhlas aty nk moihon ampun dan maaf !

BEST X RAYA ?
honestly. x de la best mana pon. sebab? x brape pasti. hmm. setiap taun feel kurang jek. huh. and more thing. uma aku tade ketupat daun. cume ade ketupat PLASTIK ! sgt sadissss. after my late granny mninggal. byk yg kurang. sgt2 banyakkkk.

dulu mase arwah maktok aku ade. mmg best. maktok la owg yg paling busy sgt. ptg raya tuh. sume kena wat keja. tade rilex2 oke. anyam ketupat sama2.oke tipu ! aku x anyam pon. duk mnempek tumpang sekaki bgosip je. huahuahua.

TAPI SEKARANG ?
sume tu da elang. no more sesi anyaman. sgt sedey oke. owg len sibuk jew updated status kt pesbuk ckp wat ketupat betina lah, ketupat jantan lah, aku? buat vudus saja ! urghhhh..
ptg raya. sume dok rilex jew. goyang2 kaki tgok tb. kuar sopping. arghhh..watafak !!

huh....raya paling x best taun nih jatoh kpada....syawal 2010 !!! * tepukan gemuruh*

sesi photograhy. wajib okeh. ngeeee.


ibu. maaf kan akak erk ?
selamat ari raya.


oke. da ready nk balek kampung. mariiiii..



we got new insan baru dlm family.
welcome to the family,litle baby..



tengok muke bertungkus-lumus wat keja.
hahaha.

No comments:

Post a Comment