Geng Sepet !

Friday, July 9, 2010

homaigot ..

hye..woott..woottt ! aku mmg malas glew skg nk update blog..urghhh..wlpon byk bnde aku nk kongsi ngn u guys..urmm..td pg around 9 a.m aku drive g pasar dgn ibu..xceli teman ibu g pasar adelah bnde WAJIB yg akan aku wat bile balik uma cuti weekend..hmmm..mase tgh drive..aku ade nmpak someting kt atas jln raya tuh..i tot it just mcm kain jew..bila mkin dekat i saw a dog ! anjing xcident..dog tuh tbaring kt atas jalan..HOMAIGOTTTT..!!!! bile makin dekat..aku nmpk kaki dye still gerak2..ya allah..dog tu still idop lg..teros asew sgt sedey.. klo ikot kn ati mmg da nk turun g ubah anjing tu ke tepi..tp susah kit..sbb aku drive kt lorong tgh..n dog tuh kt lrong yg ke-3.. kalo la aku tgh nek motor..mmg konfem aku akn stop n tarek anjing tu ke tepi..mnolong haiwan haram mase darurat x bdosa..even bnatang tu anjing..lg pon..anjing juge makhlok ciptaan tuhan..



mase kecik2 dulu..cita2 aku nk jadi doctor haiwan..so, no wonder lah aku mmpunyai tahap kesayangan yg agak tggi kpada haiwan..cewahhh !
( gila ayat mantappp..!! )

No comments:

Post a Comment