Geng Sepet !

Thursday, June 17, 2010

conteng-conteng mbawa bahagia..






woottt..woott..
ari ni sgt la busan..busan sgt2 oke..!
sgt busan or busan sgt ??
*pikir sbentar*

lupe lak nk bg salam..
assalamualaikum..
salam muhibah..salam perpaduan..
ari ni malaysia telah pun mnjadi bla..bla..bla..
kelaut suda...!!

ahahaha..
ari mmg busan glew..
tataw nk wat pe..
so muncol la idea yg bernas ag glew..

ahahahaaa..
hebat ! hebat !
idea m'buat artwork..
bkn wat kt kertas lukisan,or wat kt tmpat spatot nyew..
tp ter'buat kt tmpat yg ta sngaja..
wahh..!!
( perlu kew perkataan 'ter' itu ? )

* masih buntu mncari jwpan d'situ *

ngeee..
artwork yg d'mksod kn adelah..
"contiang-contiang"
( homaigott..ur ayat so pekat la qiqi. wtf ! )

tujuan artwork d'buat adelah tjuan untk
mengekspresikan perasaan..
huhh..sgt ssah nk spell the word 'xpresi'..
ahaaaaaa...
bg insan yg sgt b'seni sprti aku nih..
bnde conteng2..lukis2 ni normal la..
sioq oouh..
al-maklom laa..berDARAH SENI oke !
( prasan sowg2..lalala~ )

ahaha..
location aku wat artwork adelah..
jeng..jeng..jeng..
kt dinding bilik adik aku..
lalala~


hakhakhak..


trase sggoh BAHAGIA dpt conteng2 dinding bilik dye..
so colourfull..
tgok nih hasil artwork aku..
yg chumel..santex..gebus..n hott..!!

jeng..jeng..jeng..
.
.

~ santex bukan, agk glamour n gojes gitu..~


wat do u think ?
nice ??
lalala..
x yah puji..aku taw santex..
secantex dri ini yg hot, sexy, gebus-gebas..
lalala..kelaut ag !!

ahaha..
special thanx to my beloved adek
''..FAEZ..''
yg bg aku wat artwork kt dinding bilik dye..
lalala...
akak mu teramat la t'haru oke..
nk wat lg ! nk wat lg !
* wtf qiqi *

ckop la ko da hancuss kn bilik dye !!
sudah-sudah laa..
hahahaha..
so happening la..
wat artwork smpai ketiak bsah..
eeeeuuww...!!


sgt seronok ! sgt seronok ! sgt seronok !

No comments:

Post a Comment