Geng Sepet !

Sunday, February 7, 2010

hijau kuning...

halluuuuuw...
hahaha..mari ketawa bsama2..ulalala..(maaf..sdikit mentel!!)
arini class abey awal kit..so,sharp kol 4.30ptg..aku da tpacak kt uma..
first..kne mndy2 dlu..cuci2 bju..after da finish urusan dlm toilet..
aku mgangkut bju untk spin blkg uma..smtara tggu bju untk d spin oleh washer mesin yg da burok glew tuh..aku ttbe tringat mummy..dlm ati.."nk kcow ibu lah.."..so,aku twos miss coll mummy..hahaha..anak btuah!! bkn nyew nk coll,miss coll jew..!! caitt..hahaha.."sep crdit oke"!!
after a few mnit..hp aku bnyi..nek kt skrin hp.."hot mama calling"..nngn pic mummy aku yg dok tsengeh..hehehe..(sowie ibu..)..yesss..mummy col lek..

aku pown..allow ibuuuuu....(winduw kot..da sblan x jmpe!!)...
bla...bla..bla...pott..pett...lalalala...blalalala..
da abey lpas winduw slama 10 mnit..aku pon g jemur bju..mmber aku yg bwu blek klass ni mlenggang mnuju kt aku smbil mbawa sbungkus beg plastik brisi ayam goreng..uurmmm..nyam..nyammm!!!
#..sedap ooowwwww.....hehehe!!#

sntgah jam pas 2, kmi pon mcekik ayam 2 bsama..(khai..tengs 4 de chicken yee..)hehehe..
smbil mcekik smbil pott..pett..sembang2..bla..bla..bla..
after a few a hours..aku kuor ngn khai untk mbeli nasi lemak kt pa'ad corner..suasana ptg kt mergong agk redup n brangin cos ujan td..
#nasi lemak..not bad..sdap lew gk..#

ble da setle urusan jual bli..aku decide untk ronda2 keliling taman..
plan dlm otak nk g tgok padi..aku mmg suke glew padi..kwsan uma sewa aku mmg da padi..mklom lah..KEDAH kn..sumpah..mmg santex sgt..oh my godddd!!!...sggoh indah ciptaan tuhan..aku jd cewi glew tgok padi..mmg da jd perak gila vavi lh..adushhhh...hingga saat ni aku taley lupa padi td..ngn angin btiup agk kuat..ngn khijauan padi yg mnusuk kalbu..(ayat..tatahann...)...asew cm tiap2 ari nk p lg..im from png..so,x hairan lh klo aku jd cewi tgok padi oke..KEDAH DARUL AMAN..peace..(promote jp..huahua..)



# pic b'kaitan padi t'pakse DI REMOVE atas sbb2 t'tentu..maaf! #


bnde pling best aku wat arini adalah..g tgok padi..and mnikmati keindahan padi..wlau pon cume untk bbrape mnit..tp mmg sioq glew..sukaaaaaa...gilaaaaaa...hmmmm...alangkah best nyew klo uma aku kt png de padi...hehehe...

one day..aku akn bina uma tepi sawah padi..(pasan kuat..)...
p/s : sbnor nyew aku nk story sal padi jew..ayam ngn nasi lemak 2
extra plengkap cter jew..hehehe!!





No comments:

Post a Comment