Geng Sepet !

Wednesday, February 3, 2010

gadis kompang...

..haluu..haluu..
..hahaha..
..kali ni aku nk story kit sal smthing yg wat aku excited glew..
..haaa..
..aku ni da sem 4..
..so,kne la amek "koko"..
(koko..wats dats??)
..koko is stand for kokurikulum!!

..aku memilih bidang perKOMPANGan sbgai my "koko"..
..aku x pnah men kompang..
..bwu first time men kompang..
..asew cm gempak jew..
..first time pkol kompang..
cewi glew akuw!!
(mklom la pes time oke!!)
..sblom ni aku sgt mmandang rendah thadap bidang perKOMPANGan..
yela..men kompang..
..pela sgt..

..tp..start join kompang koko..
..asew cm excited glew..
..asew best jew men..
..wlapon aku men t'sgt lh x sdap nyew..!!
..ble da 2,3 kli men kompang..
..bwu aku sedar..
..aku sebenor nyew BERDARAH SENI..!!!
(huakakaka..nk tkentot aku dgr statement aku sndri..)
|
|


#..aku ngn khai..time ni pes time pgang kompang..
mmg cewi glew kami time ni..#



..pape pon..mmg enjoy glew..
..thanx la 2 cekgu2 yg sudi mngajar ktowg..
(nama cekgu tataw..maaf!!)
..hahahaha...

"..kompang dipalu..pngantin baru..
duduk bsanding tsipu malu.."
bla..bla..bla..
lalala..lalala..lalala.."


so,sape2 yg bminat nk panggil aku untk event or knduri kawen..
sila booking dulu yek..
cos tempahan byk..
hahaha..
(tlebey2 sudaa..!!)

aku gila kompang!!

No comments:

Post a Comment