Geng Sepet !

Monday, January 25, 2010

mek yah..oh




al-kisah tntang sekoq kucing neyh..
aku pon x taw npe kucing 2 bjaya mnarik minat
aku untk story sal dye..
hmm...

kucing tu xceli wujud kt uma aku tnpa d sngaja kn..
maksod nyew..
kucing 2 bkn keturunan aku!!
(siap men kturunan ag tuu..)
huakakaka...

klo x slap aku..
kwujudan dye d kesan sekitar tahun 2009..
iaitu pada bln pose klo x slap..
bermula la cter..

pda bulan rmadhan yg suci..
ketika perot sdg bdendang puisi..
dtg lah sekor kucing tnpe rase segan dan silu
twos mnerjah msok uma aku..
ble da msok 2..
dgn muke slamba jew kucing 2 bjalan
mnuju kearah dapur..
(da lew x bg salam..ske ati dye jek!!)
da 2..straight 2 the point g baham mknan kucing2 uma aku..
dasar muke x malu tol la..
(kucing itu tlalu selamba)

da bgos nyew pas kucing 2 sebat mkan..
ley lak wat cm uma sndri..
tidoq la haa..
adooyai..
glew btol..

skg neyh..kcing 2 tlah rasmi nyew mjd
slah stu dri ahli klaurga aku..
my abah bg nama kt dye..
"mek yah"
huahuahua..
nama 2 d'beri krana keselambaan dye..
kekeke..

moral of de story:
"seorang placur 2 djnji kn syurga krana mberi minom
kpda sekor anjing yg sdg haus d hdapan rumah nyew"

wlapon kte x suka kcing 2..
x bmakna..
kte ley ske2 ati seksa dye..
binatang jge adalah mkhlok
ciptaan tuhan..











No comments:

Post a Comment